Friday, July 23, 2010

my Bee..(",)



Let me introduced him..
Nama dia SYAZWAN..
Dia la TEMAN JIWA aku sekarang..cewah..!! asyik gitu ayat.. \(*_*)/ Aku sayang die..ngee..
Dia seorang yang penyayang tapi kadang2 pemarah..(tu pun sebab aku yang selalu wat dia marah..yang paling die bengang bile die tanya aku xdgr and tanya balik. Nt die ckp "bb balek g korek telinga k.." bluerk..xmo.. ngee)

Tapi pape pun, aku sayang dia lebih dari segala..yeah..in english "love u more than words".. Aiseyh.. ceewaahh.. Love u B..Hehe..

Tapi kadang2 aku terasa gak sebab dia selalu wat aku rasa yang dia tak sayang kat aku,tapi aku tau dia sebenarnye sayang aku sangat..Laki kan ego lbeyh..Jiwa mesti kena kental..huhu..Bodoh la aku ni..Kalau dia tau aku cakap camni mesti dia tanya "bb nak penampar ker pe?"..hihi..Aku suka gle dowh bile dia cakap camtu..=D

Dulu time kitorang selalu bersama, kitorang selalu naik genting..Leyh dikatakan everyweek kitorang naek genting..bkn wat pe pun..Naek sembang2,lepas 2-3 jam kitorang turun la kl..hakhak..Best..Tengah dok lepak2 layan perasaan masing2 kemudian keluar la ayat ni dari mulut die.."u..Kite balik boleh x?..Nanti mak i cakap pe lak balik lambat"..Die anak mak cikit..Manja2 gitu..hehe..cute2..

Dia pernah bagi aku bunga.Waktu kat genting la..Aku dok pelik die terpetik2 pokok..Tak tepikir lak aku die nak wat bouquet..Yang xbley blah,die bley ikat bunga2 tu ngan akar kayu..Waktu tu lalu satu ayat kat benak fikiran aku.."Kreatif gak mamat ni..Akar pun jln jd tali..good2.." ehehe..Tu la first time aku terima bunga dengan rasa kasih sayang..siyes aku cakap..That time aku dah set dalam minda kecik aku ni, bahawa dia lah untuk aku dan AKU TAKKAN MAIN KAN PERASAAN DIE..bluerk..=P (jiwang abis la konon aku ni..) Bunga tu aku ada simpan lagi dalam bilik aku sampai sekarang..Tapi bunga tuh dah kering pun and labah2 pun dah wat sarang kat situ..tu pun bley kn..huhu..

Walaupun sekarang ni,kitorang xmacam dulu (masing2 bz dgn hal sendri) but kitorang still lagi sayang each other..Kan B..?=)..(i hope so)..Aku harap sangat hubungan ni sampai bile2 sebab die dah banyak ubah aku..
Haa..Lagi satu peel die or peel laki2 kental, dorang xberapa suke (sebenarnye xsuka) kalau kiter ckp 'i lap u' or "i sayang u' hari2..mmm..Bagi dia or kaum2 sejenis die kata2 "i love u" or "aku sayang kau" amat bermakna..Dia tak suka kata2 tu di ungkapkan hari2..Dia cakap nanti dah jadi ayat biasa..camtu pun bleh gak ke B..adoyai..

Haha..Thats my SYAZWAN..Actually b,bb wat entry ni coz tgk gambar b then tepikir lak "cun gak kalo aku wat entry pasal die"..hehe..Last but not list, I miss U sangat la sayang..Muah2 for u B..

No comments:

Post a Comment